Etiketler

, , ,

camp_fire

Senden nefret ediyorum! Sana gıcık oluyorum… Sen egoist, kendi çapını aşmak istemeyen inatçı, fesatçı, düşünmeden konuşan ve benden bile çok fazla gaf yapan birisin. Ve hala bir çocuk gibi küsen, anlamsız sırf gıcıklık olsun diye kavga çıkaran yoksa rahatsız olan… tabii sabır taşı olsa onu bile çatlatacak kadar hareketlerde bulunan ve en önemlisi KORKAK olan… Evet sen korkak birisin, ve cesaretini de gücünü de bu korkularından alıyorsun.

Benden korkuyorsun. Ne de olsa beni adam yerine bile koymadın ya helal olsun. Bana dersin ama asıl sensin bayan bilmiş! Herşeyi sen yaparsın, bilirsin, hiç hata yapmazsın haşa!!! Ben görmezden geliyorum da ne sandın sen haa!!!

Seni incitmemek, seni kırmamak en önemlisi kızdırmamak için girmediğim tip kaldı mı haa!

Yaptıklarım hiç birşey aslında senin için ama bilmiyorsun, ve istemiyorsun bilmek… Beni tanımıyorsun hala… Eğer ki susuyorsam bir sebebi vardır elbet. Sen olgun birisi değilsin bunu bil! Sen sadist bir insansın. Benim yalvarmalarımdan, yakarmalarımdan, ezilip büzülmelerimden eminim büyük haz alıyorsundur. Sonra da bana “ben bıktım senin devamlı özür dilemenden” falandı filandı… Kes! Asıl ben sıkıldım devamlı gönül alma olaylarından….

Anlamıyor musun?

Ben aşkı beceremiyorum…

